Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня купівлі. Оскільки OLVER SHOP орієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо вважати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі посилки.

 

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після купівлі при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики та заводське маркування.
  • Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару.
  • Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. У разі безкоштовної доставки, повернення товару оплачує покупець по тарифам перевезника,

 

Увага! Якщо замовлення на Вікна / Двері індивідуальне (не стандартні конструкції), , то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік  товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

 

Гарантійне обслуговування товару
У нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. Для збереження повної гарантії на Вікна / Двері Ви можете скористатися послугами наших фахівців з доставки і монтажу. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі, якщо дефект неможливо усунути - замінимо браковану деталь. Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником.

 

Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • Збіг гарантійний термін.
  • Присутні випадкове пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.
  • Пошкодження викликане нещасними випадками стихійних лих (природних явищ).
  • Пошкодження  виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження).
  • Пошкодження, були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.
  • Якщо товар  монтується  замовником самостійно або третіми особами, а не фахівцями нашого магазину (за винятками випадків явного фабричного браку).
  • Товар був зібраний, або пошкоджена деталь була встановлена.
  • Не збережена упаковка або заводські бирки / наклейки.